Najlepsze ćwiczenia na odchudzanie!

Najlepsze ćwiczenia na odchudzanie!

0 85352
Podaj dalejShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook

Pamiętaj, najważniejsza jest motywacja do działania. Gdy już wiesz, że chcesz zrzucić parę kilogramów, gdyż wakacje już niedługo, zwróć uwagę na to jakie ćwiczenia wykonujesz, bowiem każde rozwija inną partię mięśni i spala więcej lub mniej kalorii. Nie zapomnij, że możesz również łączyć różne sporty, wtedy będziesz miała pewność, że rozwijają się wszystkie partie mięśni, lecz na początek nigdy nie przesadzaj, bo można się przeliczyć. Każde ćwiczenie powinno sprawiać Ci radość, a nie ból!


Nic nie zobaczysz po jednym pójściu na siłownię, dlatego najważniejsza jest regularność. Rezultaty dopiero będzie widać mniej więcej po dwóch tygodniach i nie przejmuj się tym, że inni już schudli a Ty nie! Każdy jest inny. Pamiętaj, na siłowni powinni być doświadczeni instruktorzy, którzy we wszystkim Ci pomogą. Przed każdym treningiem powinna być rozgrzewka a dopiero potem konkretne ćwiczenia. W przypadku gdy chcesz szybkie efekty, najlepiej jest mieć małe obciążenie a więcej powtórzeń.
Pora na bieganie jest niemal zawsze. Każdy wie, że jest to najpopularniejszy sport dla tych osób, które chcą schudnąć. Każdy może biegać swoim tempem i najważniejsza jest regularność. W przypadku, gdy będziesz zmieniać intensywność biegu, tzn. raz szybciej, raz wolniej wtedy więcej tłuszczu spalisz. Oprócz tego warto spróbować jazdy na rolkach.

Gdy bardzo lubisz wodę lub gdy masz szczególną nadwagę, zacznij od pływania. W wodzie osoby z nadwagą aż tak bardzo nie obciążą swojego organizmu a i ich ćwiczenia będą wydajniejsze. Podczas wykonywania różnych ćwiczeń i czynności sportowej, należy zachować szczególną dietę. Nigdy nie wolno ćwiczyć na czczo. Przed każdym wysiłkiem powinno się zjeść lekki posiłek bogaty w węglowodany. Podczas treningu dobrze jest popijać wodę mineralną, by się nie odwodnić.
Najwięcej kalorii spala się podczas biegania, gdyż w ciągu 60 minut można spalić około 900 kcal, natomiast potem jest jazda na rowerze, podczas której spala się 729 tak samo jak podczas gry w piłkę nożną. Najmniej kalorii spala się pływając, lecz wtedy najbardziej rozwijają się górne partie mięśniowe i odciąża się kręgosłup (spala się około 550 kalorii przez godzinę pływania).

Podaj dalejShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook

NO COMMENTS

Leave a Reply