Płaski brzuch od chodzenia!

Płaski brzuch od chodzenia!

0 22392
Podaj dalejShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook

Nawet sobie nie wyobrażasz jak szybko możesz zwiększyć ilość spalanych kalorii podczas zwykłego spaceru. Wystarczy odpowiednia postawa, drobne obciążenie i kilka zmian a za kilka dni zauważysz, że zrzuciłeś parę kilogramów. Co zatem trzeba zrobić? Wszystko wydaje się bardzo proste! Wszelkie wskazówki znajdują się poniżej


Po pierwsze, zwróć uwagę na swoją postawę podczas chodzenia. Miej na uwadze, że ramiona powinny być odchylone do tyłu a podbródek ku górze. Twój wzrok powinien być kierowany bezpośrednio przed siebie. Taka postawa pozwala, na odprężenie organizmu i wyluzowanie się.
Pamiętaj, że im wyższe tętno, tym więcej kalorii spalasz, lecz nie wolno przesadzać. Zwykłe wrażenie, że gdzieś się śpieszysz lub jesteś spóźniona w zupełności wystarczy.
Jeżeli zwiększysz masę swojego ciała poprzez dodatek kamizelki czy po prostu napełnionego plecaka, wysiłek wkładany w zwykły spacer będzie większy, a co za tym idzie szybciej będzie spalana tkanka tłuszczowa. Dlatego warto spacerować chociażby z plecakiem. Lecz nie przesadzaj i nie zabieraj ze sobą ciężarków czy innego obciążenia zakładanego na ręce lub kostki.

Swój spacer również możesz urozmaicić poprzez stosowanie kijków Nordic-Walking. Dzięki temu Twoje ciało może spalać nawet o 50% więcej kalorii. Najważniejsza tutaj jest technika. Dlatego pamiętaj, o podbródku w górze i odchylonych ramionach. Ponadto ręce powinny być zgięte w łokciu pod kątem 90 stopni i energicznie wyrzucane w przód i w tył. Jak chcesz poprawić mięśnie brzucha, to warto je napiąć, tak samo można zrobić z pośladkami. Takie ćwiczenia z pewnością ujędrnią Twoją pupę. Oprócz tego, staraj się robić dłuższe kroki, a kolana wyciągać jak najwyżej (tzn. powinny zbliżać się do klatki piersiowej). Odnosząc się do samej stopy, najpierw stawiaj piętę, potem śródstopie a palce powinny służyć do odbijania się z nawierzchni.
W przypadku, gdy masz blisko siebie obojętnie jakie pagórki, czy wzniesienia, lepiej przenieść się tam na spacer, bo jak wiadomo wtedy jest większy wysiłek podczas zwykłej przechadzki. Tak samo istotny wpływ ma na to nawierzchnia, lepiej by była nierówna, czyli piasek lub trawa.
Jeżeli chcesz szybko spalić kalorie, spraw by spacer był szybszy ale rób przy nim przerwy. Podczas takiej przerwy można chodzić do tyłu lub w bok przez około minutę. Pozwoli to na rozluźnienie mięśni podczas intensywnego spaceru.

Podaj dalejShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook

NO COMMENTS

Leave a Reply