4 sposoby na płaski brzuch bez ćwiczeń i diety!

4 sposoby na płaski brzuch bez ćwiczeń i diety!

0 26429
Podaj dalejShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook

Brzuch i pośladki są najbardziej podatnymi częściami ciała na odkładanie się zbędnej tkanki tłuszczowej. Dlatego też, gdy rozpoczniemy jakąś dietę, usuwanie tłuszczu z organizmu właśnie zaczyna się od tych miejsc. By pozbyć się jego nadmiaru wystarczy przestrzegać kilku prostych a potem cieszyć się płaskim brzuchem tuż przed wakacjami.


Po pierwsze i najważniejsze, nie można jeść słodyczy. Wszelkiego rodzaju batoniki czekoladowe, słodzone napoje gazowane czy soki z dodatkiem cukru powinny zostać przez Ciebie odstawione! Podczas stosowania tych kilku reguł najłatwiej jest ograniczyć cukier. Dlatego nie może on być dostarczany do organizmu w obojętnie jakiej postaci. Najlepiej jednak by były to węglowodany złożone, na które Twój organizm zużywa więcej energii by je strawić.
Po drugie nie zapominaj o produktach bogatych w białko, które szczególnie przyczynia się do spalania tkanki tłuszczowej. Dlatego od dzisiaj Twoja dieta powinna być bogatsza w rób, ryby owoce morza i przetwory mleczne. Pamiętaj, by przetwory mleczne nie były „fit” ani odtłuszczone, bo wtedy zawierają więcej szkodliwych substancji chemicznych.

Oprócz tego warto mieć na uwadze, by spożywać odpowiednią ilość błonnika. Wysoką zawartość mają warzywa i owoce. Dodatkowo możesz wspomóc się płatkami owsianymi czy otrębami, które również mają jego wysoką zawartość. Nie można jednocześnie przesadzać, gdyż wtedy skutek będzie odwrotny do tego, który chcesz osiągnąć.
Nie zapominaj nigdy o wodzie. Jak dobrze Ci wiadomo, należy pić 2 litry dziennie i jest to minimum. Woda pozwala Ci na pewne uczucie sytości. Dlatego dobrze jest wypić szklankę przed posiłkiem i potem w rezultacie mniej zjemy. Oprócz tego nasz organizm jest oczyszczany z toksyn.

Podaj dalejShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook

NO COMMENTS

Leave a Reply