Co jeść by mieć płaski brzuch?

Co jeść by mieć płaski brzuch?

0 62949
Podaj dalejShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook
Co warto jeść, by mieć piękny, płaski brzuch? Jest kilka takich produktów, które pomogą Ci pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej właśnie w tych partiach ciała.

Same robienie brzuszków niestety nie wystarczy, by brzuch stał się idealny. Warto jednać ćwiczyć, by wyrzeźbić mięśnie brzucha, ponieważ po zrzuceniu zbędnych kilogramów, ładnie się one uwidocznią. Przeczytaj ten artykuł do końca i poznaj sposób na osiągnięcie szczupłej i seksownej sylwetki :)

Dieta na płaski brzuch opiera się głównie na tym , by w swojej diecie umieścić dużo produktów o niskim indeksie glikemicznym (IG).

Produkty, które mają wysoki IG to głównie białe pieczywo, bób, paluszki, popcorn, frytki, napoje słodzone.
Produkty, które warto jeść, czyl mają najniższy IG to większość owoców i warzyw, pieczywo razowe, kasza jęczmienna oraz makaron pełnoziarnisty.

Tak więc warto jeść np. jagody.  Zawierają one dużą ilość antyoksydantów dzięki czemu posiadają właściwości przeciwzapalne. Poza tym w badaniach naukowych udowodniono, że dzięki ich spożywaniu doszło do zmniejszenia się tkanki tłuszczowej na brzuchu. Jagody również zmniejszają poziom trójglicerydów.

Warto również spożywać siemię lniane. Ma ono silne właściwości przeciwzapalne oraz w pewnym stopniu reguluje poziom kortyzolu. Poprzez zapobieganie nadmiernemu wydzielaniu tego hormonu pomaga w zmniejszeniu ilości odkładanego tłuszczu.

Podsumowując, gdy będziemy eliminować z naszego menu produkty o wysokim IG to sprawimy, iż tkanka tłuszczowa na brzuchu nie będzie tak się odkładać. Zaś wzbogacenie diety o produkty o dużej zawartości wapnia pomoże nam ją szybciej redukować. Dlatego pamiętajcie też, że warto jeść więcej jogurtów naturalnych czy kefirów, jednocześnie unikając nabiału wzbogaconego o syrop glukozowo-fruktozowy.

 

Podaj dalejShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook

NO COMMENTS

Leave a Reply